ژورنال تخصصی مجموعه مد بی تی

چهار روش برای شیک شدن لباسِ معمولی

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۵۱ ق.ظ

چهار روش برای شیک شدن لباسِ معمولی

 

قدیم تر ها مرز بین لباس رسمی با لباس کار یا لباس معمولی مشخص بود. اما در حال حاضر بخش بزرگی از شرکت ها اصلا افتخارشان این است که کارمندانش با لباس راحت و معمولی در سر کار حاضر باشند.

در نگاه اول به نظر می رسد مردان راحت تر از همیشه می توانند هر چه دوست دارند بپوشند. اما واقعیت این است که خود این راحتی دارد تبدیل به کلیشه می شود.

 

مهم نیست چه استایلی از لباس بپوشیم ولی جالب خواهد بود که با کمی چرخاندن و جابجایی و ریسک های کوچک، در حد یک نگاه مجدد توجه جلب کنیم و به یادماندنی شویم. همه ما در طی روز چشم مان به سمت لباس فردی خواهد چرخید که شاید هیچ فرق چندانی با خود ما یا بقیه نداشته است ولی یک تفاوت مختصر ولی چشمگیر دارد که متمایزش می کند:

 

۱ – چند لایه پوشیدن: چند لایه پوشیدن می تواند حتی در حد اضافه کردن یک شال باشد یا یک جلیقه روی بلوز یا دو بلوز روی هم پوشیدن یا … این عمل ساده می تواند لباس یک فرد را همچنان معمولی یا شیک و اسپورتی نگه دارد ولی به راحتی می تواند آم را تبدیل به دو نوع استایل کند. یعنی هم رسمی باشد ولی نشانه اسپورتی یا معمولی بودن به آن اضافه شود.

 

 

۲ – تاکید روی یک تکه خاص: خوش لباس بودن یعنی اینکه وقت، حوصله و آرامش لازم برای بها دادن به ظاهر خود را دارید.  شما شاید اصلا اهل لباس و توجه نشان دادن به استایل لباس خود نیستید ولی بارها و بارها خودتان را سرزنش کرید که کاش مرتب تر بودم. کاش آنطور دیده نمی شدم. حالا بیائید این راحت و معمولی پوشیدن را با کمترین تلاش ممکن، تبدیل کنید به یک ابراز وجود ساده ولی به یادماندنی … هر لباسی که دوست دارید را بپوشید ولی سعی کنید با یک تکه کوچک نظیر یک دستبند ساده یا یک کفش با رنگ متفاوت با لباس یا یک کلاه یا عینک دودی … نقطه ای را در بدن مرکز توجه قرار دهید.

 

۳ – یافتن لباس اندازه بدن: اگر نخواهید لباس معمولی تان را بدون هیچ زحمت و تغییر اضافی بپوشید و بر روی سلیقه شخصی تان در ساده ترین  حالت تاکید بورزید حداقل کاری که می توانید بکنید این است که لباس های تان تا حد ممکن بر تن تان بنشیند.

 

 

۴ – سوا کن و قاطی بپوش: هر کدام مان در طی دوره های مختلف زندگی یا خیلی ساده در در فرصت های حراج، لباس هایی می خریم که متعلق به استایل های مختلف هستند. دلایل داشتن انواع لباس ها در کمد شخصی مان، زیاد است. ترکیب لباس نو و کهنه یا پوشیدن لباس رسمی با لباس ساده می تواند بدون هیچ خرج یا زحمت اضافی، سلیقه لباس پوشیدن مان را بهبود بخشد.

 

نویسنده: برهان ترک فر

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی